They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Linki

an image

Kubek!

Temat: A nagralem se dwa nowe wałki moze sie komus spodobaja Tak wiem, czasy hejwi metalu sie skonczyly ;)
Ja chcę zrobić bardzo prostą rzecz. Coś w rodzaju testu kina domowego. Wiem, że różne takie testy można ściągnąć gotowe, ale jeszcze nie znalazłem tego co mi potrzeba. Wszystkie co do tej pory widziałem opierały się na zasadzie, że są jakieś teledyski skomponowane w 5.1, DTS albo i 7.1 a na tym cokolwiek ustawić w kinie domowym to się nie da. Potrzebny...
Źródło: donkey.outs.pl/index.php?showtopic=46735



Temat: gdzie zapisują sie na kompie filmiki/teledyski z portali tj interia
dopisac do nazwy .flv i pozniej przekonwertować na avi albo mpeg,. natomiast z portalu interia teledyski nie zapisują sie w tym folderze, a jak nie w tym to gdzie?? Wiem, ze ... też byłoby bardzo dobre, wieć byłbym wdzięczny gdybyście podali mi jakieś programy darmowe do ściągania teledysków z netu. a tak na marginesie czy rapidshare to p2p??? bo ściągałem sobie sterowniki do...
Źródło: forum.computerworld.pl/index.php?showtopic=104723


Temat: PROTEST
pshem.... Policz sobie, ile Mb danych możesz codziennie ściągnąć w limicie TP... wychodzi jakieś 170MB dziennie przy limice 5GB, U mnie w domu z kompa korzystają wszyscy... 4 osoby... Warezy ani filmy się nie ciągął, ew. jakis teledysk co jakiś czas z FTP, a dziennie mam po 300-400MB danych na samym www, GG, mailu i reszcie mało przydatnych rzeczy.... W październiku będę...
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=87346


Temat: Radiowęzeł
teledysk - chociaz przeslanie ma jakies. Mnóstwo ludzi sluchajac nowych kawalkow nie ma pojecia, ze motywy sa brane z utworow lat '80 i starszych - ale za to ciezsza muzyka -...
Źródło: nasztomaszow.pl/forum/index.php?showtopic=115


Temat: [P2P] Jaki program używacie/polecacie??
... jestem releaserem na najwiekszej linkowni w Polsce czyli www.osloskop.net gdzie od czasu do czasu, zapodaje jakies ciekawe filmy, myzyke i teledyski do sciagniecia. A wy czego uzywacie??
Źródło: gsmforum.pl/index.php?showtopic=2163


Temat: Pierwszy raz ... ( z Nightwishem )
" />Coz... jak widze podobnie, jak wiele innych osob: teledysk Over the hills and far away W metalu siedze od uuuu dawna i po pierwszych zachwytach i sciagnieciu masowo calej dyskografii ... czesto slucham Nw bedzie to ze sam troche pitole na gitarze i lubie czasem zagrac cos ich (jak przestane sie wstydzic ze jestem nowy to podlinkuje wam jakies moje zempolenie )...
Źródło: forum.nightwish.pl/viewtopic.php?t=193


Temat: Najczęściej zadawane pytania na temat Nightwish - dyskusja
" /> ">Programom do pobierania plików nie ufam raz ścągnęłam teledysk Tristani podpisany Ever Dream. Czasem bywa to jednak przydatne. Ot dzięki ściągnięciu LoTRa w wykonaniu BG, zacząłem słuchać tegoż zespołu. ... podczas gdy w empiku ta sama wersja kosztowała jakieś 60-70zł, chyba dokładnie 69.99 oO).
Źródło: forum.nightwish.pl/viewtopic.php?t=289


Temat: SONY HC 18 Jak sciagnac na PC bez efektow z PICTURE PACKAGE?
" /> Prosze o pomoc. Mam kamer SONY hc 18 i ostatnio chcialem sciagnac filmik z meczu zeby go przeanalizowac, ale firmowe oprogramowanie robi mi z tego teledyski. Dostraja efekty do muzyki i tak naprawde nic nie moge z tym zrobic. Sciagalem przez usb. Czy jest jakies inne alternatywne oprogramowanie do sciagania?
Źródło: swiatobrazu.pl/forumwideo/viewtopic.php?t=9775


Temat: Komunia
Witam, chciałbym prosić o informację jak montujecie komunie? Czy robicie jakieś spokojne teledyski - jakie ? Czy przedstawicie wszystkie dzieci ? Co robicie z materiału z "sesji" fotograficznej? A może ktoś podzieli się pomysłem na czołówkę ? Czy jest miejsce w sieci skąd mogę ściągnąć jakieś przykładowe materiały z komunii. Przepraszam za tak wiele pytań, ale taką uroczystość robię po raz pierwszy i to na prośbę znajomych. I muszę zmontować do końca listopada ... brr teledyski robimy pod Sepulturę każde dziecko ma 10 minutową wypowiedź przed kamerą materiał z sesji wywalamy do kosza...
Źródło: foton.kalisz.pl/forum/viewtopic.php?t=14829


Temat: Queen
Czy ma ktoś z Was szanowni forumowicze jakieś nagrania chodzi mi o teledyski oraz koncerty zespołu Queen?? szukam od dawna np: koncertu z 1992 roku w stadionie Wembley ale ani do ściągnięcia nie znalazłem a na kupno mnie nie stać. Może ktos z Was będzie tak miły i mi to wypali jeżeli posiada.
Źródło: forum.staszow.com/viewtopic.php?t=6207


Temat: Co myślicie o plycie z SAMYMI teledyskami??
jakies demowki na pewno są. ale nie wiem czy to bylby dobry pomysl... teledyski nie są od wydawania na plytach, a poza tym zaraz posypaloby sie tysiące oskarzen o komerche i zbijanie kasy na sile. Ale z drugiej sstrony byloby to dobre dla fanów nie mających dostepu do neta, nie? no bo jesli sie ma to sciagniecie klipow to zaden problem
Źródło: forum.lpzion.org/viewtopic.php?t=417


Temat: Czy słucha ktoś z Was Within Temptation??
Uwielbiam ich mam ich wszystkie płyty i single oraz kilka teledysków Poprostu są rewelacyjni, kocham głos Sharon Den Adel........ Masz racje jej głos jest świetny !!! A skąd masz teledyski? Musze sobie ściagnąc wszystkie płyty na razie mam jakies 26 piosenek. Która podoba ci sie najbardziej?:)
Źródło: forumzn.pl/viewtopic.php?t=7269


Temat: Nagrywanie w 5.1, DTS lub 7.1 ???
co mi potrzeba. Wszystkie co do tej pory widziałem opierały się na zasadzie, że są jakieś teledyski skomponowane w 5.1, DTS albo i 7.1 a na tym cokolwiek ustawić w kinie ... i jakieś pomysły.
Źródło: forum.magazyngitarzysta.pl/viewtopic.php?t=21606


Temat: mp3
tak mi się przypomniało że jakiś czas temu (nie na Slackersach przypadkiem? ) była rozmowa czy nie dalo by si gdzies miejsca na serwerze znalezc na jakies empeczy czy inne bajery. ... tak sobie mysle ze raz na jakis czas jak najbardziej wskazane zeby zmienic obecny tam zestaw plikow i poza muzyczka dorzucic chocby jakis teledysk czy cus. jak ktos ma cos ciekawego i moze mi jakos udostepnic to nie powinno byc problemu zebym to wrzucil na serwer. milego sciagania, szybkich transferow i takie tam
Źródło: rudemaker.pl/forum/viewtopic.php?t=89


Temat: Winamp radio radiowe a internetowe
a poco ściągać jakieś pliki wklejać w url albo szukać w Internecie jak jest wszytko pod nosem wystarczy ściągnąć sobie winampa wersji co najmniej 5xx bo w starszych chyba niema.. ... ... chcesz i dowolnej ilości - przede wszystkim  teledyski, coś jak telewizja interaktywna). I wcale nie trzeba ściągać  tam jakiś dodatkowych plików żeby to mieć wystarczy winamp 5xx w ful wersji.
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=62888


Temat: Teledyski -pilne
czy wie ktos na jakiej stronie mozna sciągnąć jakieś fajne teledyski dobrej jakosci zaganiczne i polskie??????
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=12864


Temat: nokia 6280 gry java oraz teledyski
Witam milych i uprzejmych na forum czy ktos zna jakies ciekawe strony gdzie morzna sciagnac za free gierki i teledyski do noki 6280 , bardzo dziekuje za pomoc
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=84459


Temat: ,,Darmowa'' muzyka
stosuje niezależnie od okoliczności, nawet jeśli okoliczności są zupełnie innej wagi i specyfiki. Jak Ci się nie podobają Ich teledyski i muzyka to po kiego w ogóle ściągasz ? Hobby ? Musisz limity jakieś wykorzystać co miesiąc ? Doprawdy jeden z piękniejszych rodzajów patriotyzmu o jakim słyszałem. Myślę, że już niedługo zostaniesz odznaczony orderem orła białego. Z czystej ciekawości, z nadzieją, że...
Źródło: forum.fokuspace.com/index.php?showtopic=7517


Temat: Gdzie mogę pobrać MP3?
Chciałam ściągnąć piosenki z legalmp3 ale tam się nie da. Wyskakuje jakiś komunikat. Cz znacie jakieś bezproblemowe strony do ściągania mp3? Nie podajcie zrzuty i teledyski coś tam.
Źródło: ola.galeria.glitery.pl/forum/viewtopic.php?t=39614


Temat: Wideoklip metalowej kapeli....
" />Jestem nowy na forum, więc witam wszystkich serdecznie . W ciągu kilku przyszłych dni będziemy kręcić teledysk zespołu metalowego, w którym gram. I teraz napiszę o co mi się rozchodzi. ... 1000zł). Kolejne co mamy to wiadomo gotowy podkład (profesjonalnie zrobiony), instrumenty. Z efektow - mamy jakieś światła sceniczne, stroboskop, urządzenie do robienia dymu/pary/mgły - nie wiem jak sie na to mówi :]. Teledysk będzie miał fabułę o pewnym kolesiu, który jest troche psychiczny, ale mniejsza z tym. Chodzi mi o pomoc przy scenach muzycznych - zespołu, bo ich będzie więcej. I teraz pytanie do Was - jak to zrobić, jak ustawiac światła.. Chodzi mi aby teledysk był wizerunkowo pasujący do stylu - metal. Jak zrobić najazdy - może jakiś prowizoryczny wózek zrobić... ma ktoś może jakieś rady. Aha i najważniejsze - Jakich użyc programów, filtrów, efektów, zabiegów itd, aby całość po zmontowaniu wyglądała na prawie profesjonalną robotę - chodzi mi o płynność ruchu itd. ... tyle, co nauczyłem się przez 3 lata bawienia się kartą TV. Na stronie http://www.criticalmass.metal.pl może ściągnąć nasz pierwszy klip nagrany we wrześniu - to była totalna amatorszczyzna - teraz chcemy nagrać...
Źródło: swiatobrazu.pl/forumwideo/viewtopic.php?t=15755


Temat: p2p na czym sciagacie teledyski
witam mam patkie pytanie jaki waszym zdaniem jest najlepszy program do sciagania teledyskow! (klipy video) zawsze uzywalem kazy ale ostatnio kaza ma jakies problemy z serverem a niektore teledyski sa mi...
Źródło: forum.instalki.pl/viewtopic.php?t=1716


Temat: Teledyski
" />ma ktoś jakieś Ciekawe teledyski ? poproszę jakiekolwiek aby można ściągnąć najlepiej na www.sendspace.pl
Źródło: kibice.net.pl/forum/viewtopic.php?t=1752


Temat: Forum webmasterskie, komputerowe oraz graficzne ! WLADCYNETA
... skryptem naszego forum jest nowoczesne MyBBoard. Masa dodatków, które są na bierząco wgrywane na forum umilą Ci jego przeglądanie ! Masz jakieś sugestie co do forum ? Zapraszam do złożenia nam...
Źródło: forumreklamowe.fsl.pl/viewtopic.php?t=253


Temat: ...Możliwości Xbox'a...
3/ Teledyski to camo co z Muzyką, wszyskie rmv mpeg avi itd itp - najlepszy - XBMC 4/ Filmy ;] to samo ;] + oczywiście nagrane na Video DVD - najlepszy ... być za dużo, jednak dla Amerykanów pare dolarów miesięcznie za możliwość grania bez pingów, ściagania trailerów, trainerów, dem czy dodatków, modów itd to nic specjalnego. Jednak jest 2-ga strona grania w ... nawet temp procesora itd... PS: może niedługo zapodam jakieś filmiki... Robione kamerką Eye Toy ;]. Peace !
Źródło: burnout3.konsola.pl/forum/index.php?showtopic=9489


Temat: Nasze pomysły na teledyski NW.
" />Taki luźniejszy temacik. Zauważyłem, że to nie tylko moje dziwactwo, że sobie wymyślam teledyski do piosenek NW, ktoś wspominał o obmyślonym przez siebie klipie do Escapista. Co do formy to ... więc tak też go opiszę. Whoever Brings The Night, czyli teledysk dla niegrzecznych mrocznych 1. Wstęp - Przedwstępny wstęp, czyli fragment na samej gitarce: Brudne ulice miasta, najazd na ścianę obdrapanego ... Z oczka wynurzają się zombie Emppu i Marco. Zaciskają ręce w okół nóg, rąk Toumasa i próbują go ściągnąć. Ten usiłuje się wyrwać. - Come with me on underwater And drown ... się podoba moja koncepcja? A jak sam temat? I macie jakieś własne pomysły? Piszta, ludziska .
Źródło: forum.nightwish.pl/viewtopic.php?t=1131


Temat: Komputerowo-NIEfotograficznie
... i nieee. Dla lepszego zobrazowania jak trzeba intonować to "i nie i nie" należy odpalić teledysk duetu Jay-z i Alici Keys pt. Empire state of mind przewinąć do mniej więcej 3:59...
Źródło: rkf.inrzeszow.pl/viewtopic.php?t=1769


Temat: Relacje forumowiczów z WIELKIEGO TOUR DO WILNA!!!!!!!!!!!!!!
... Malmsteenem. Bylo widac ze sie starają , nagrywali bowiem podczas tego występu swoją płytę live. Fotki: http://public.fotki.com/CrazyLT/concerts2005/jp/sbs/ płyta do ściągnięcia: http://www.ferrum.lt/?page=grupes&id=98 oraz tu w zipie: http://rapidshare.de/files/8226756/SBS_ ... a.rar.html a tu macie...
Źródło: judaspriest.pl/viewtopic.php?t=1315


Temat: Muzyka
... i teledysk z kategorii tych, które zwykle poprawiają mi humor i nastrajają pozytywnie Red Hot Chili Peppers
Źródło: komiksy.one.pl/viewtopic.php?t=2384


  • Kubek!
  • Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


     




    Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

    Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



    Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

    Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


     




    Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

    Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



    Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »